به دنیا خوش اومدی ...

من آمده ام

1392/10/22 1:05
189 بازدید
اشتراک گذاری

سلام آقا کوچولو

امروز خاله از سرکار رفتم ئنبال بیمه ماشین دایی ابوالفضل و بعد هم نیم ساعت خونه بودم و از اونجا رفتیم جایی که فهمیدیم جامون اونجا کنار شما خالیه و تندی با دایی کریم خودمون و به شما رسوندیم !

بازار شامی بود خونتون ! مهمون هم داشتید. دایی حسن اینا اونجا بودندو چهره بابات و مامانت مثل لبو سرخ و چشماشون خسته ! ولی هردو میگفتن ! نـــــــــــــــــــــــــه ! ما خوابمون نمیاد !

خلاصه اینکه بغلت کردم و کلی از حض کردم از دیدن صورت مثل ماهت و کمی شیر دوشی کردیم و بعد بابای مهربونت زحمت کشید و من و پسرم و رسوند.

راستی ببخشید زودتر نیومدم. اینو واسه مامان زهرا هم اس کردم. با بچه کوچک خاله جون واقعا تو جای شلوغ سخته رفتن. ایشالله یه ذره دیگه بزرگتر شی ، مامان و بابات خودشون میفهمن ! به هرحال شرمنده.

ایشالله همیشه سلامت و خوشبخت باشیماچ.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)