به دنیا خوش اومدی ...

سالگرد

1392/10/13 23:12
224 بازدید
اشتراک گذاری

سلام سلام ستاره همچین پسری کی داره ؟

انقدر دلم برات تنگ شده ببخشید عزیز دلم که زودتر نیومدم برات بنویسم. ایشالله خودت بزرگ میشی ، داماد میشی ، بابا میشی بعد میفهمی خاله چقدر بچه داری سخته و آدم وقت کم میاره ! بعد میگی خاله دستت درد نکنه همون 4 خط رو هم نوشتی شاهکار کردی نیشخند !

جونم واست بگه دیروز سالگرد مامان بزرگت بود ، همه رفتیم بهشت زهرا ! مامان زهرا شده عین کدو قلقله زن قلب! ماشالله خوب گردش کردی خاله جونچشمک. جات تنگ نیست ؟ خوش میگذره ؟ از آخرین فرصت ها استفاده کن که داره نزدیک اومدنت میشه ها ! خیلی دوست دارم زودتر ببینمت عسلمماچ.

بابا محمدرضا کلا سالگرد و یادش رفته بود و شب سالگرد یه صفایی به صورتش داده بود و از اون ور یه سبیل خیلی باحال و بامزه واسه خودش گذاشته بود. ما که خیلی خندیدیم از دستش . بهش میومد. تازه مدام میگفت این سبیل و گذاشتم تا امیر علی (که یعنی شما) دنیا اومد ازم حساب ببره ! توجه نکن عشقم ! همچین نازتم بکشه ! خیالت راحت باشه !

بابا جونیه عکس خوشگلم از خونه کوچولوی شما که همون دل مامانیت باشه گرفتم واست میذارماز خود راضی.

ماه آخرامروزم بابا و مامان کم طاقتتاومدن خونمون واسه گرفتن آلبومی که میخواستم وقتی دنیا اومدی برات بیارم. ولی از اونجایی که هل بودن و میخواستن مطمئن باشن خوبه اومدن دیدن و انگاری پسند کردند و رفتند . پس یادت نره اون آلبوم آبیه که خیلی خوشگلــــــــــــــــــــــــــه ها ! اون و ! من واست خریده بودم عشقم. قابلت و نداشت. ایشالله قراره تا 6-7 روز دیگه تشریف فرما شی آقا پسره ها ! از فرصت استفاده کن و حسابی خوش بگذرون. وقتی دنیا اومدی هی می خوایم بغلت کنیم و بچلونیمت بغل! غر نزنی ها ! وگرنه خودم میخورمت ! گفته باشم ! خیلی دوستت دارم قند عسل مامان زهرا . هم خودت و هم اون مامان تپلی ات وقلبماچ !

آهان ! داشت یادم میرفت !! بابای ات یه عکس خوشگل ناز و قشنگ و تک و هنری و خیلی خیلی استثنایی از مامان زهرا انداخته ! باورت نمیشه چقدر خوشگله ! در اولین فرصت نگاش کن و حظ کن. ما هم از همین جا از بابا محمدرضا تشکر مینماییم و آفرین میگیم به خاطر این عکس هنری !تشویق

تا بعد .. شب ات خوش قلب.

پسندها (1)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)