به دنیا خوش اومدی ...

خاله جون خبر چی داری ؟

1392/7/3 0:47
242 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به روی ماهت ! دو چشمون سیاهت . خوبی عسل خاله ؟ دیروز میخواستم برات بنویسم ولی نشد. ببخشید عزیز دلم. امیرپارسا مریض و تب کرده. دیروز واست گوشت و بادمجان درست کردم و با یه سری چیزای خوشمزه دیگه دادم بابایی بیاره خونه تا مامانت بخوره و گوشت شه به تن تو. ببخشید که وقت نمی کنم هر روز چیزای خوب خوب بهت بدم. ولی به خدا همیشه به فکرتم و دوست دارم به سلامتی دنیا بیای و کلی با پسرک من بازی کنید و بزرگ شید و داماد شید ایشالله.

مامان زهرا برات چند تیکه لباس خریده ، خونه مامان مهین بود زیاد توضیح نداد. از اول مهر هم ساعت 4 تعطیل میشن. به خاطر فراهم کردن رفاه تو فسقلی کلی زحمت میکشه بنده خدا. دیشب بابات رو هم که دیدم خسته بود. بعدا" که بیای با دیدنت خستگی هردوشون در میره. مامانیت بیمه هم شده خدارو شکر.

خبر خاص دیگه ای ندارم. چیز جدید شنیدم تندی میام واست میگم. تو هم سریع اینجا رو بخون.

دوست دارم بند انگشتی . مواظب خودت و مامان زهرا باشقلب.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (0)